Postanowienia wstępne
- Serwis W&W posiada witrynę internetową wraz ze sklepem internetowym, dostępnym pod adresem internetowym https://serwis-panasonic.pl, którego właścicielem jest Grzegorz Witoń, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą W&W Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Grzegorz Witoń, wpisaną do Centralnej Ewidencji o Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii.
- Niniejszy regulamin określa zasady i warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży z Konsumentem oraz kontrahentami, zwanymi dalej Klientami, z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu.
- Niniejszy regulamin określa zasady postępowania reklamacyjnego, a także zasady korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną.
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna, która zawiera ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – W&W Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Grzegorz Witoń z siedzibą w Łodzi przy ul. Rokicińskiej 142, kod pocztowy 92-412, NIP 726-003-82-56, REGON 470015902.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://serwis-panasonic.pl.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.
- Produkt – dostępny w Sklepie towar lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul. Piotrkowska 235/241, 90-456 Łódź
- Adres e-mail Sprzedawcy: serwispiotrkowska@wandw.com.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: (0-42) 632 03 37
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:
52 1050 1461 1000 0023 6191 4167 EUR
32 1050 1461 1000 0024 0226 2550 PLN - Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumiewać się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku.
Informacje ogólne
- Ceny podane w Sklepie są wyrażone w polskiej walucie i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT) lub innych wybranych walutach.
- Na ostateczną kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia,
w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży. - Usługi świadczone drogą elektroniczną umożliwiają Klientowi nieodpłatne korzystanie ze Sklepu, a także dokonywanie zakupów za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
- Sprzedawca umożliwia Klientowi założenie konta użytkownika na stronie internetowej Sklepu, do którego w każdej chwili ma możliwość wglądu i aktualizowania danych, a także prawo do usuwania konta bez żadnych konsekwencji.
Cennik
- Serwis świadczy usługi napraw aparatów cyfrowych marki Panasonic. Każdorazowo usługa jest indywidualnie wyceniana i przedstawiona klientowi do akceptacji.
- Klient może wycenę zaakceptować.
- Może odrzucić i zażądać zwrotu sprzętu. W tym przypadku ponosi tylko koszty przesyłki kurierskiej.
- Może odrzucić wycenę i pozostawić sprzęt do utylizacji. W takim przypadku nie poniesie żadnych kosztów.
Informacja o możliwych formach płatności
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
- karta płatnicza.
- przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
- Płatności będą przyjmowane za pomocą linków płatniczych.
Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży
- W celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy wejść na adres strony internetowej Sklepu i złożyć zapytanie ofertowe wypełniając formularz zamówienia.
- Ceną wiążącą i ostateczną jest cena z chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
- Płatność za zamówiony towar może być dokonana w formach płatności możliwych do wyboru w formularzu zamówienia.
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni wysyłając je na adres podany w niniejszym Regulaminie.
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Produktu. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
a. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, dokonane przez niego płatności, z wyjątkiem kosztów dostawy.
b. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
c. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania.
Reklamacja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty, chyba że na stronie Produktu zaznaczono inaczej.
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności
(w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, w tym dane kontaktowe, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. - Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres sprzedawcy.
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów gromadzonych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu mogą być wybrane Przewoźniki lub pośrednicy realizujący przesyłki na zlecenie Administratora, a także wybrany podmiot obsługujący wybrane metody płatności .
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, a także prawo do ich zmiany lub usunięcia.
- Podanie danych osobowych Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji Umowy Sprzedaży.
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim lub innym wybranym.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw.
- Kwestie sporne, które mogą zaistnieć w trakcie korzystania z usług Sklepu, strony zobowiązują się rozwiązywać polubownie, a w razie nieosiągnięcia porozumienia poddają się rozstrzygnięciom sądu powszechnego właściwego dla siedziby Sprzedawcy.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu naruszenia jakichkolwiek praw Klienta, wynikających z przepisów prawa.